تازه ها

راهنما خرید گلس های نیلکین

خرید-گلس-های-نیلکین

راهنما خرید گلس های نیلکین : شرکت نیلکین یکی از کمپانی های محبوب و پرطرفدار در زمینه تولید محافظ گوشی می باشد. تمامی محافظ های صفحه نمایش نیلکین از مرغوب ترین مواد ساخته شده اند. بنابراین با خرید گلس نیلکین خیال شما آسوده خواهد بود که هنگام استفاده از گوشی خود  نگران افتادن، ضربه خوردن یا ایجاد خط و خش نخواهید بود.

در حقیقت شما با خرید لوازم جانبی موبایل به دنبال یک راه حل مناسب برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی هوشمند خود هستید.

کمپانی NILLKIN برای انواع گوشی های هوشمند، در مدل های مختلف، گلس تولید کرده است. ما در این مقاله به صورت خلاصه توضیحاتی برای هر مدل از گلس میپردازیم جهت راهنما خرید گلس های نیلکین :

 

گلس-نیلکین-3D-Ds+Max-

گلس نیلکین ۳D Ds+Max

این مدل گلس یکی لط بهترین گلس ها نیلکین شناخته شده است. زیرا علاوه بر پوشش کامل صفحه نمایش می تواند آن را در برابر ضربه و خط و خش به طور کامل محافظت کند. ضخامت این گلس تنها تنها ۰.۲۵ میلی متر می باشد و زاویه لبه ها به صورت ۳D طراحی شده است و کاملا با خمیدگی گوشی سازگار است. نمره دریافتی این گلس برای محافظت از ضربه و خط و خش ۵ از ۵ می باشد. جهت مشاهده محصولات گلس Ds+Max کلیک نمایید.

 

گلس نیلکین CP+ PRO

گلس-CP+PRO--

این گلس نیلکین، تمام صفحه نمایش گوشی را بطور کامل پوشش می دهد. مقاومت در برابر ضربه روی صفحه نمایش را نیز امتیاز ۵ از ۵ را دریافت کرده است و اما مقاومت در برابر خط و خش آن نمره ی ۴ را دریافت کرده است.  ضخامت این گلس  تنها ۰.۳۳ میلی متر می باشد که میتوان گفت از باریک ترین گلس های موجود در بازار محسوب می شود و زاویه لبه های آن بصورت ۲.۵D طراحی شده است. جهت مشاهده محصولات گلس CP+ PRO کلیک نمایید.

 

گلس-نیلکین-XD-CP+-Max-

گلس نیلکین XD CP+ Max

این مدل از گلس از جنس شیشه حرارت دیده AGC ژاپن و  از چند لایه، محافظی بی نظیر تشکیل شده است. ضخامت این گلس تنها ۰.۳۳ میلی متر می باشد و زاویه اطراف آن ۳D می باشد. این گلس نیز لبه های خمیده یا اصطلاحا Edge دارد که می تواند لبه های گوشی های هوشمند را به خوبی محافظت کند. این مدل گلس در برابر مقاومت ضربه نمره ی ۵ از ۵ دریافت کرده است. اما مقاومت در برابر خط و خش نمره ی ۴ از ۵ را دریافت کرده است. جهت مشاهده محصولات گلس XD CP+ Max کلیک نمایید.

 

گلس-نیلکین-H+-PRO---NILLKINIRAN

گلس نیلکین H+ PRO

این محافظ صفحه نمایش از جمله گلس‌های خانواده Amazing بوده و از جنس شیشه باکیفیت، فناوری نانو HARVES می باشد. این مدل از گلس را  می توان بهترین گلس بدون حاشیه نیلکین نام برد. گلس H+ PRO تنها ضخامت آن ۰.۲ میلی متر دارد و انحنای زاویه اطراف گلس بصورت ۲.۵D می باشد. امتیاز دریافتی مقاونت در برابر ضربه از ۴ از ۵ است و مقاومت آن در برابر خط و خش ۵ از ۵ می باشد. این گلس نیز از جنس شیشه AGC، سازگار با محیط زیست تولید شده است. جهت مشاهده محصولات گلس H+ PRO کلیک نمایید.

 

گلس-نیلکین-H

گلس نیلکین H

این گلس از جنس شیشه باکیفیت، فناوری نانو HARVES تولیدشده است و باتوجه به فناوری استفاده شده در این گلس، شفافیت تصویر و رنگ واقعی بر روی نمایشگر گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس نشان داده میشود. این محافظ صفحه نمایش ضخامت آن ۰.۳۳ میلی متر می باشد زاویه لبه های آن ۲D است. قابل توجه کاربران لبه های این گلس بدون انحنا است.

 

گلس-نیلکین-H+

گلس نیلکین H+

این محافظ صفحه نمایش از مرغوب‌ترین شیشه‌های ژاپنی AGC و با بهره‌گیری از فناوری نانو شرکت HARVES تولید شده است تا با قابلیت‌های ضد ضربه، محافظی بی نظیر می باشد. این مدل گلس ضخامت ۰.۳ میلی متری دارد و به خوبی در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.