تازه ها

آشنایی با انواع قاب گوشی

آشنایی با انواع قاب گوشی ، اگر قصد خرید قاب گوشی موبایل را دارید ابتدا میبایست با انواع قاب گوشی آشنا شوید تا با توجه به سلیقه و نیاز خود تهیه نمایید. همانطور که میدانید قاب گوشی موبایل یکی از لوازم جانبی ضروری موبایل محسوب می شود و استفاده از آن بسیار ضروری است. به صورت کلی تمامی قاب های گوشی باید دو ویژگی مهم را داشته باشند، یکی از آن ویژگی ها این است که کاور امنیت فیزیکی گوشی را تضمین نمایند و دومین ویژگی این که علاوه بر  زیبایی و استایل موبایل، کامل در ابعاد مناسب و دقیق طراحی شده باشد، تا به خوبی گوشی موبایل در آن قرار بگیرد.

انواع قاب ها از جنس های متفاوتی ساخته و تولید می شوند که عبارتند از: سیلیکونی، پلاستیک سخت، فبیر کربن، چرم  و … که هر کدام از متریال های استفاده شده به عوامل متعددی بستگی دارد، زیبایی ظاهری، قیمت، میزان مقاومت قاب، سلیقه کاربر.

 

در ادامه این مقاله به  آشنایی با انواع قاب گوشی میپردازیم:

 

قاب-پلاستیکی---آشنایی-با-انواع-قاب

قاب پلاستیکی

این نوع مدل قاب از مواد اولیه پلاستیک سخت با انعطاف پذیری بالا ساخته شده است. این ماده سخت جهت برش نیز با دستگاه لیزر استفاده می شود. قاب های پلاستیکی در مقابل ضربه و فشار مقاومت خوبی دارند و معمولا در رنگ های متعددی تولید می شوند که می توان گفت یکی از قاب های با قیمت مناسب تر و با دوام شناخته می شوند. با خرید این مدل قاب از شکستن و ضربه و ساییده شدن گوشی موبایل خود جلوگیری نمایید. قابل ذکر است مواد پلاستیک سخت از شاخص ترین آن ها هیبریدی و پلی کربنات را می توان نام برد.

 

قاب-سیلیکونی---آشنایی-با-انواع-قاب-گوشی

قاب سیلیکونی

این مدل قاب از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. می توان گفت جنس سیلیکون یکی از بهترین متریال‌ برای ساخت قاب گوشی محسوب می شود. قاب های سیلیکونی به قسمت لبه‌های گوشی می‌چسبند و با طراحی باریک حجم اضافی به گوشی موبایل نمیبخشد و فرم اصلی گوشی را حفظ می‌کند. معمولا قاب های سیلسکونی ضد آب هستند که البته میزان ضد آب بودن آن‌ها بسته به نوع طراحی آن‌ها متفاوت است.

 

کیف-چرم---آشنایی-با-انواع-قاب-گوشی

قاب چرم 

این مدل قاب از چرم مرغوب ساخته شده است که به عنوان یک قاب گوشی زیبا و شیک و در عین حال با دوام شناخته می شود. این مدل کاوراز  ظرافت و نرمی و استایل خاصی برخوردارند. یکی از ویژگی های این محصول استحکام و مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه، خراش و دیگر آسیب‌ها از خود نشان می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.