تازه ها

لوازم جانبی موبایل ضروری

لوازم جانبی موبایل، امروزه یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین وسایل گوشی های موبایل هوشمند، تبلت ها و …. هستند.

لوازم جانبی موبایل نظیر قاب های گوشی ، محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل، شارژر بی سیم و شارژر با سیم، هندزفری ها، هولدر گوشی موبایل، مونوپاد و …. می باشند.

لوازم جانبی موبایل ضروری که حتما باید زمان خرید به آن توجه کنید:

 

قاب گوشی

قاب گوشی

قاب گوشی با کیفیت یکی از ضروری ترین وسایل جانبی گوشی هوشمند محسوب می شود که علاوه بر زیبایی، از گوشی موبایل شما به خوبی محافظت می کند. قاب های نیلکین یکی از لوازم جانبی موبایل باکیفیت بالا است که یک انتخاب ایده آل برای شما کاربران می باشد. از ویژگی های مهم قاب نیلکین: طرحی شیک و منحصر به فرد آن است. بسیار مقاوم هستند و در برابر ضربه های احتمالی از گوشی شما محافظت میکند. ضد اثر انگشت و لک، ضد لغزش و همچنین برش های دقیق در محل کلیدها، پورت ها و دیگر منافذ که به هیچ عنوان دسترسی شما را محدود نمی کنند.

گلس گوشی

گلس گوشی

گلس یا محافظ صفحه نمایش باکیفیت می تواند از صفحه نمایش گوشی شما به خوبی محافظت کند. با توجه به قیمت بالای گوشی های هوشمند ضروری است بعد از خرید گوشی موبایل بلافاصله لوازم جانبی موبایل خود را تهیه کرده تا از آسیب های احتمالی جلوگیری نمائید. اما به جزء قاب و گلس گوشی چه لوازم جانبی دیگر ضروری می باشد؟

هندزفری باکیفیت

هندزفری باکیفیت

متاسفانه در هنگام خرید گوشی در جعبه کمتر گوشی موبایل می توان هندزفری خوب و با کیفیت پیدا کرد. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به گوش دادن موسیقی علاقه مند هستید. پیشنهاد میکنم از هندزفری های نیلکین دیدن نمائید. هندزفری نیلکین بسیار با کیفیت بوده و از مواد درجه یک در تولید آن استفاده شده است. همچنین کیفیت صدای مطلوب با حذف نویز را ارائه می دهد. استفاده از هندزفری های نیلکین تجربه خوبی در گوش دادن به موسیقی و مکالمه را خواهید داشت.

کابل شارژ

کابل شارژر گوشی

متاسافانه اکثر کابل‌ شارژ گوشی ها در جعبه گوشی، طول کمی دارند و از کفیت مطلوبی برخوردار نیستند. خرید کابل شارژ با کیفیت یکی از ضروی ترین لوازم جانبی گوشی محسوب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.