تازه ها

مزایا و معایب قاب گوشی ۳۶۰ درجه

مزایا-و-معایب-قاب-360-درجه

 

مزایا و معایب قاب گوشی ۳۶۰ درجه : قاب ۳۶۰ درجه گوشی موبایل یکی از قاب‌های محبوب گوشی محسوب می شود. چرا که این مدل کاور از نظر امنیت و هم از نظر ظاهر فوق العاده است این نوع قاب ها به گونه ای طراحی شده، تمام قسمت های گوشی موبایل را پوشش داده و محافظت می کند. همچنین ظرافت‌ و زیبایی آن هر چشمی را خیره می‌کند. اما قاب ۳۶۰ درجه از چه ویژگی برخوردار است؟ ومزایا و معایب آن چیست؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به طور جامع با قاب ۳۶۰ درجه آشنا شوید.

 

 

مزایا-و-معایب-قاب-گوشی-360-درجه

قاب گوشی ۳۶۰ درجه چیست؟

قاب ۳۶۰ درجه به طور کامل تمام قسمت گوشی موبایل را پوشش میدهد که سبب محافظت از تمام زوایای گوشی می‌شود. قاب های ۳۶۰ درجه از ۳ لایه تشکیل شده است که این سه لایه به صورت مجزا از یکدیگر روی هم  قرار دارند. این نوع قاب ها ظاهری شکیل به گوشی می‌بخشند، از نظر امنیت نیز کاملا قابل قبول هستند و می‌توانند به خوبی از گوشی موبایل محافظت نمایند. چرا که  بصورت ۳۶۰ درجه گوشی را پوشش می‌دهند.

 

مزایا و معایب قاب گوشی ۳۶۰ درجه

پوشش کامل گوشی موبایل: قاب های ۳۶۰ درجه همانطور که از نام آن پیداست، به طور کامل تمام قسمت گوشی غیر از صفحه نمایشگر را نیز پوشش میدهد، که همین امر سبب محافظت بی نظیر آن از گوشی موبایل می شود.

ظاهری زیبا: این نوع قاب ها با ظرافت طراحی شده است. همچنین علاوه بر زیبایی ظاهری،  وزن چندانی به گوشی اضافه نمی‌کند. این نوع قاب بسیار خوش دست و سبک می باشد.

محافظت در برابر ضربه و گرد و غبار: کاور ۳۶۰ درجه سطح کناری و لبه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند و از پلی کربنات ساخته شده است که همین سبب مقاومت در برابر ضربه، فشار و خط و خراش نیز می شوید و همچنین گرد و غبار به لبه‌های گوشی وارد نمی شود. فروشگاه پیرامید نماینده نیلکین این قاب‌ها را با ضمانت اصالت و اورجینال بصورت تک و عمده در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد.

 

چگونگی نصب قاب ۳۶۰ درجه

نصب قاب‌های ۳۶۰ درجه بسیار ساده است و به راحتی می توانید این نوع از قاب‌ها را بر روی گوشی خود نصب نمایید. جهت نصب قاب ۳۶۰ درجه  باید گوشی موبایل را بر روی یک سطح ثابت قرار دهید. به گونه ای که گوشی در وسط قرار بگیرد و سپس از قسمت بالا و پایین قاب را به وسیله پین‌هایی که در ساختار آن وجود دارد، به گوشی وصل کنید. بدین صورت گوشی به سادگی درون قاب قرار می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.